سایز متن   /

پلیس اتحادیه اروپا در گزارشی اعلام کرد؛ اقدامات تروریستی پ.ک.ک علیه مراکز ترکیه از جمله مساجد در آلمان شدت یافته است.

به گزارش کوردپاریز، “یوروپل” پلیس اتحادیه اروپا، در آخرین گزارش خود از افزایش حملات پ.ک.ک علیه مراکز ترکیه در آلمان خبر داد.

پلیس اتحادیه اروپا در گزارش «نمودار و وضعیت تروریسم در سال ۲۰۱۹» که در سایت آن منتشر شده است، می‌نویسد: «در آلمان، افزایش قابل توجه حملات علیه مراکز ترکیه (انجمن، مسجد، مغازه و غیره) صورت گرفته است».

این گزارش خاطرنشان ساخت حملات در آلمان «اقدامی انتقامی» از عملیات ضدتروریستی ترکیه در مناطق عفرین بود و بر تقویت روابط چپ افراطی و پ.ک.ک تاکید کرده است. پ.ک.ک – که در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد – در طی بیش از سی سال جنگ مسلحانه مسئول مرگ بیش از ۴۰ هزار نفر از جمله کودکان و زنان است.

همچنین، این گزارش با اشاره به تامین مالی این گروه تروریستی، می نویسد «این تروریست‌ها با تاسیس سازمان‌های غیرانتفاعی به جمع‌آوری پول از جامعه مسلمان برای اهداف تروریستی ادامه می‌دهند».

این گزارش در ادامه تاکید کرده است که تروریست‌ها و حامیانشان از حق عضویت، فروش نشریات و کمپین‌های جمع آوری کمک نقدی، پول دریافت می‌کنند.

همچنین، طبق این گزارش، پ.ک.ک برای ی.پ.گ./پ.ی.د، شاخه‌های خود در سوریه، «حمایت مالی و لجیستیکی» تامین می‌کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند اعضای پ.ک.ک درگیر جنایات سازمان‌یافته، قاچاق و تجارت مواد مخدر، قاچاق مهاجران و پولشویی هستند.

.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی