سایز متن   /

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با انتقاد از چهارمین کنگره بزرگ حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در آنکارا و نمایش تصاویری از عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK در این کنگره عنوان کرد: روند قضایی علیه HDP شدت خواهد گرفت.

به گزارش کوردپاریز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با انتقاد از چهارمین کنگره بزرگ حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در آنکارا و نمایش تصاویری از عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK در این کنگره عنوان کرد: «بی وقفه در حال تغییر روسای خود هستند. یکی می رود دیگری می آید. هنوز تمام نشده است… بعد از این نیز در مدت زمان کوتاهی این تغییرات به وجود خواهد آمد. زیرا روند قضایی این ها بعد از این با فشردگی بسیار زیادی به جریان خواهد افتاد. پرونده های جدید هر لحظه می تواند تشکیل شود. همه چیز واضح و آشکار است. هر کاری که انجام می دهند جرم به حساب می آید».

به نوشته روزنامه جمهوریت، اردوغان در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «آخر هفته کنگره ای را در آنکارا برگزار کرده و در انتها نیز تصاویری از رهبر گروه تروریستی پخش کرده اند. ۱۳ نفر در این ارتباط دستگیر شده است و به احتمال زیاد روند قضایی در این خصوص ادامه هم خواهد داشت. شما بر حزب سیاسی بودن خود تأکید می کنید مگر ما حزب نداریم؟ در کدام از یک از کنگره های ما چنین اتفاقاتی رخ می دهد؟ اگر این جا دولت حقوقی است شما باید مطابق با حقوق این دولت عمل کنید. اگر عمل نکنید کاری خواهند کرد که عمل کنید. این کار این گونه است».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی