سایز متن   /

مردم استان کردستان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام «تداوم ایستادگی در سایه غیرت و مردانگی» به قاتلان شهید سلیمانی سر دادند.

به گزارش کوردپاریز، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان کردستان برگزار شد.

مردم مومن و همیشه در صحنه استان کردستان امروز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کرده و همه و همه آمده تا با شعارهای کوبنده خود، پاسخ محکمی به استکبار جهانی و زورگویان عالم بدهند.

امروز تمام اقشار مختلف مردم کردستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر خودجوشانه به صحنه آمده‌ تا ضمن شرکت در جشن چهل‌ویکمین سالگی انقلاب اسلامی، با شعارهای کوبنده و فریادهای استکبارستیز خود همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر انقلاب و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده و بار دیگر وحدت، برادری، همدلی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ دشمنان بکشاندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سنندج از ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی به‌سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) و سه‌راه حبیبی میدان ۲۲ بهمن آغاز شد و سخنران این مراسم نیز «حجت‌الاسلام علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه» بود.

بر اساس گزارش خبرنگاران از سراسر استان کردستان مردم این استان با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود، حمایت و پشتیبانی‌شان را از جمهوری اسلامی به دنیا اعلام کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی