سایز متن   /

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام خواب و خیال‌های دشمن و نقشه‌های استکبار جهانی برای عدم‌حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن با شکست مواجه شد.

به گزارش کورد پاریز، ماموستا فایق رستمی، با بیان اینکه ملت ایران همواره در مناسبات‌ها، انتخابات و یوم‌الله‌ها «وحدت و اتحاد» خود را به روشنی به جهانیان نشان داده‌اند، افزود: حضور دائم و همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی، ولایت‌مداری مردم به‌صورت ویژه و خاص، اعتقاد راسخ مردم به باورهای دینی و رهبری مدبرانه و حکیمانه امام(ره) و رهبری روز به روز جبهه مقاومت را تقویت و بر عظمت نظام افزوده و جمهوری اسلامی در جایگاه برجسته‌ای از جهان و منطقه قرار گرفته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه قادر به شکستن سنگر وحدت و همدلی مسلمانان شیعه و سنی نیستند، تصریح کرد: استکبار جهانی هزینه، سرمایه و امکانات زیادی برای عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هزینه کرده، چراکه می‌دانند وقتی مردم در یوم‌الله و صحنه‌های مهم کشور حضور داشته باشند، همه اهداف و برنامه‌های شومشان به هم خورده و یقیناً امروز نیز به آن نتیجه و باور خواهند رسید.

وی با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلم شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم به عنوان یک شخصیت بزرگ و فرمانده دلاور در تامین امنیت و آسایش کشور بسیار تأثیرگذار بود و استقامت و جان فشانی‌های ایشان، در طول تاریخ درس و الگوی بزرگی برای عالمیان خواهد بود، بنابراین امروز ملت ایران یکصدا برای انتقام خون این شهید گرانقدر به میدان می‌آیند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه تحلیل دشمن روی قدرت نظام براساس میزان حضور مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد: دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا با ملت ایران به‌دلیل حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبری است و امروز مانورگاه آنها، حضور مردم در صحنه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات است.

وی اظهار کرد: کسانی که گفتند ما سرداری را می‌گیریم تا ملت ایران را سست کنیم، پاسخ خود را از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲  بهمن ببینند، چراکه گرچه سرداری رفت، اما سرداران دیگر به میدان آمده و جوانان و ملت ما مکتب شهید سلیمانی را به‌عنوان یک هدف و آرمان دنبال می‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز حضور پرشور مردم بی‌نظیر و تمام خواب و خیال‌های دشمن و نقشه‌های استکبار جهانی برای عدم‌حضور مردم در ۲۲ بهمن با شکست مواجه شد، یادآور شد: حضور هرساله ملت ایران در روز ۲۲ بهمن، موجب شکست دشمنان و دل گرمی ملت‌های مظلوم جهان شده و در عمق استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و حوزه آمریکای لاتین و آفریقا از تأثیر بسیار گسترده‌ای برخوردار است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره با قدرت و توان بیشتری به راه خود تداوم می‌دهد، افزود: امروز در چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب، شاهد حماسه‌ای ماندگار و دستاوردهای شگرفی بوده چراکه همه ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری به صحنه می‌آیند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی