سایز متن   /

نماینده جنبش تغییر در مجلس عراق، دولت اقلیم کردستان را به ممانعت عمدی از عمران و آبادانی سلیمانیه متهم کرده و گفت که مردم این استان، به شدت از دو حزب اتحادیه میهنی و جنبش تغییر، ناراضی هستند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از سایت خبری- تحلیلی شارپرس، هوشیار عبدالله با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک، اعلام کرد: ” ممانعت از اجرای طرح و پروژه های مربوط به عمران، آبادانی و خدمات رسانی در سلیمانیه، سیاست آشکار جریان های مسلط و صاحب قدرت در دولت اقلیم کردستان است که با این سیاست قصد مطیع کردن سلیمانیه را دارد! پیدایش جنبش تغییر در سلیمانیه، (به عنوان اپوزیسیون و منتقد) در مقطعی، نتیجه خشم و نارضایتی سلیمانیه از اتحادیه میهنی بود، اما اکنون سلیمانیه از هر دو حزب جنبش تغییر و اتحادیه میهنی خشمگین و ناراضی است. سلیمانیه اگر با دشمنی مواجه شود، عناد بیشتری از خود نشان داده و به زانو در نمی آید.”

نماینده جنبش تغییر در مجلس عراق،  همچنین اشاره کرده که سلیمانیه دارای پیشینه ای قوی و مبارزات سیاسی، مسلحانه و فرهنگی است، اما در شرایط کنونی دولتی که به گفته وی اکثریت آن حاصل جانفشانی، مبارزات و خون سلیمانیه است، احداث یک جاده را هم برای این استان روا نمی دارد.

وی دو حزب اتحادیه میهنی و جنبش تغییر، به عنوان احزابی که در سلیمانیه دارای قدرت و نفوذ هستند را، به انفعال و اتخاذ مواضع ضعیف در مقابل حزب دمکرات کردستان (پارتی) متهم کرده و آورده که ضعف این دو حزب در مقابل پارتی به جایی رسیده که اگر پارتی یکی از اعضای آنان را قبول نداشته باشد، آن فرد اجازه تصدی هیچ منصبی را ندارد و مدعی شده که به همین دلیل آنان بدون موافقت پارتی قدرت احداث یک خیابان را هم در سلیمانیه ندارند.

هوشیار عبدالله در ادامه تاکید کرده که سلیمانیه مدت ها است اسیر طبقه سیاسی خودپرست و بی درد است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی