سایز متن   /

وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، با حضور در محل کنسول گری ایران در اربیل و ابراز تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تاکید کرد که شهید سلیمانی عامل صیانت از روابط ایران و اقلیم کردستان بود.

به گزارش کوردپاریز، “ریبر احمد” وزیر امور داخلی اقلیم کردستان و “فرصت صوفی” استاندار اربیل، با حضور در محل کنسول گری ایران در اربیل، با نصرالله رشنودی سرکنسول ایران دیدار و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند و مراتب همدری و پیام تسلیت مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم را نیز به وی اعلام کردند.

وزیر امور داخلی اقلیم  در این دیدار گفت که رابطه ایران و اقلیم یک رابطه دیرینه است و شهید سلیمانی  عامل صیانت از این روابط بود.

وی ابراز امیدواری کرد که خون این شهید سنگ بنای محکمی برای تحکیم روابط فی مابین باشد.

ریبر احمد در بخشی دیگر از صحبت های خود خاطرنشان ساخت نقش ایران در منطقه مهم است و همواره برای اقلیم  در مقطع زمانی متخلف چه در زمان آوارگی و چه اکنون  پشت و پناه بوده است.

لازم به ذکر است که مراسمی ویژه در محل کنسول گری های جمهوری اسلامی ایران در اربیل و سلیمانیه، برای پاسداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان وی برگزار شد که مقامات و نمایندگان احزاب اقلیم کردستان از جمله حزب دمکرات (پارتی)، اتحادیه میهنی کردستان، جنبش تغییر، اتحاد اسلامی، جماعت اسلامی، سوسیال دمکرات کردستان، نسل نو و … و افرادی چون معاون نخست وزیر اقلیم، دبیر کل وزارت پیشمرگ،  مسئول نهاد روابط خارجی اقلیم، مسئول روابط اقلیم و ایران، نایب رئیس پارلمان کردستان، علما و روحانیون و … در آن شرکت کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی