- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

ماموستا بهمنی: رشادت‌ها و حماسه‌های سپهبد سلیمانی در دفاع از کُردها هیچ گاه فراموش نمی‌شود

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: رشادت‌ها و حماسه‌ها سپهبد سلیمانی در دفاع از کُردها ماندگار و فراموش‌نشدنی بوده چراکه اجازه نمی‌داد نیروهای داعشی از ناموس مردم سوءاستفاده کنند.

به گزارش کوردپاریز، ماموستا اقبال بهمنی در اظهاراتی گفت، ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر انقلاب اسلامی ایران، خانواده محترم آن شهید بزرگوار و ملت ایران، اظهار داشت: سپهبد سلیمانی در طول انقلاب اسلامی برای رفاه و نجات مردم در چنگ استبداد تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی نقش اساسی در تحولات دنیا و خارج داشت، افزود: این سردار والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ انقلاب بر علیه ظلم و ستم مقتدرانه جنگید و پس از آن نیز در سپاه قدس با عشق و علاقه از مهین خود و جهان اسلام دفاع کرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: استکبار جهانی حضور مقتدرانه سپهبد سلیمانی را در جهان اسلام تحمل نمی‌کرد، چراکه به‌صورت شبانه‌روز در برابر نیروهای شیطانی می‌جنگید، به همین دلیل دست به ترور ناجوانمردانه زدند که این حرکت آنان از دیدگاه اسلام و قرآن محکوم است.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه‌ها سپهبد سلیمانی در دفاع از کُردها ماندگار و فراموش‌نشدنی است،  گفت: شهید سلیمانی اجازه نمی‌داد نیروهای داعشی و آمریکایی در شهرهای اقلیم کردستان، عراق و مرزهای ایران حضور و از ناموس مردم سوءاستفاده کنند.

ماموستا بهمنی با بیان اینکه مستضعفین دنیا به اقتدار و محبوبیت سردار سلیمانی افتخار می‌کنند، گفت: شهید سلیمانی همواره در جبهه‌های مختلف حضور داشت و شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق با شجاعت دفاع می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه آمریکا و اسرائیل خواهان نابودی اسلام و مسلمانان هستند، بر ضرورت دشمن‌شناسی ملت ایران در برابر دسیسه‌های معاندان نظام تاکید و ابراز داشت: گرچه آمریکایی با اقدام خبیثانه خود سپهبد سلیمانی را به شهادت رساندند اما سردار رشید اسلام هزاران شاگرد دیگر تربیت کرده که خط مقاومت قوی‌تر و جدی‌تر در برابر مستکبران ایستادگی می‌کند.

عالم برجسته اهل‌سنت تاکید کرد: باید تمام مردم اسلام و جوانان ایران، خط محمد رسوال الله(ص)، خط مقاومت و مبارزه بر علیه استبداد و استکبار و خط اصحاب پیامبر(ص) که شهید سلیمانی نیز یکی از آنها بود، را ادامه دهند.