سایز متن   /

نمازگزاران سنندجی پس از ادای نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام جنایتکارانه آمریکای تروریست در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهانش را بشدت محکوم کردند.

به گزارش کوردپاریز، نمازگزاران سنندجی همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه، اقدام به راهپیمایی کرده و انزجار خود از جنایت نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار شجاع سپاه سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کردند.

نمازگزاران که از مقابل مسجد جامع سنندج تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی کردند ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود خائن، شهید راه خدا، شهید راه قرآن راهت ادامه دارد، تنفر خود را از استکبار جهانی و جنایات دولتمردان این کشور به نمایش گذاشتند.

نمازگزاران انزجار خود را از حرکت تروریستی آمریکا در شهادت شهید سلیمانی ابراز کردند و با تاکید بر اینکه نباید خون شهدا پایمال شود از مسوولین کشوری و لشکری خواستند این اقدام تروریستی با شدت پاسخ داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: شهید سلیمانی فقط متعلق به ملت ایران نبود بلکه مربوط به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان بود.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی افزود: زمانی اسراییل و آمریکا می‌خواستند به وسیله داعش جنگ را به مرزهای ایران بکشاند اما فداکاری رزمندگانی چون سردار سلیمانی مانع از عملی شدن توطئه‌های آنان شد.

وی با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی نبود، معلوم نبود چه شرایطی برای ایران رقم می‌خورد، اضافه کرد: کسانی که خواب نابودی اقتصاد، غارت نفت و تصرف جامعه اسلامی و ایران را دیده بودند باید بدانند با شهامت و فداکاری‌های سپاهیان جبهه مقاومت این داغ بر دل شان باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اکنون مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری است، گفت: پیوند میان ملت‌های اسلامی با این حرکت مذبوحانه بیشتر می‌شود و هیچ آمریکایی در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت.

امام جمعه سنندج نیز گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند، زیرا آمریکا با دین و اسلام جنگ دارد و دشمنی استکبار با دین و شرافت و کرامت انسانی است.

ماموستا فایق رستمی تجمع مردم سنندج را در محکومیت شهادت سردار سلیمانی اعلام تنفر از استکبار دانست و افزود: این حرکت دشمن باعث تقویت اتحاد مسلمانان و درسی بزرگ برای جهان بشریت است چرا که به خوبی می‌دانند آمریکا جز کشتار و ویرانگری هدیه‌ای برای مردم منطقه نداشته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی