سایز متن   /

حوالی ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۹ دی به پایگاه امداد و نجات هلال احمر کردستان سقوط و سرمازدگی یک نفر کولبر در گردنه تته اطلاع داده شد که پس از اعزام تیم امداد و نجات سروآباد جان این کولبر نجات یافت. اما خودرو تیم امدادی در راه بازگشت دچار حادثه شد و دو تن از نیروهای امدادی این سازمان مسدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش کوردپاریز، محمد باقر محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بعد از اطلاع یافتن این نهاد از حادثه؛ شواهد و قرائن و توضیحات تماس گیرندگان نشان می داد که این کولبر در وضعیتی نامناسبی قرار گرفته، دچار سرمازدگی شده و مشکل قلبی هم برای او به وجود آمده بود.

وی افزود: تیم امداد و نجات سروآباد این جمعیت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در یک عملیات سخت و نفس گیر موفق به نجات این کولبر حادثه دیده شدند و توانستند جان او را نجات دهند.

محمدی با بیان اینکه اما متاسفانه خودرو تویتای تیم امداد و نجات هلال احمر به دلیل صعب العبور بودن مسیر در راه بازگشت دچار حادثه سقوط شد، گفت: در این حادثه دو تن از نیروهای این جمعیت مسدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی  با بیان اینکه  در حال حاضر حال عمومی این دو تن خوشبختانه رضایت بخش است، تاکید کرد: بر خلاف برخی تبلیغات در فضای مجازی و برخی رسانه ها این مسئله نشان می دهد که امدادگران جمعیت هلال احمر در هر حادثه ای که برای شهروندان رخ دهد تا پای جان خود تلاش می کنند و از هیچ تلاشی برای نجات جان انسان ها دریغ نمی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی