سایز متن   /

نعمت داوود، عضو هیئت رئیسه شورای میهنی کردهای سوریه موسوم به ENKS، در اظهاراتی با انتقاد از نحوه عملکرد ارتش دموکراتیک سوریه در خصوص مسئله اتحاد کردهای سوریه عنوان کرد: هیچ اقدام عملی برای اتحاد کردهای سوریه صورت نگرفته است.

به گزارش کورد پاریز، نعمت داوود، عضو هیئت رئیسه شورای میهنی کردهای سوریه موسوم به ENKS، در اظهاراتی با اشاره به جلسه ای که در راستای بررسی اتحاد کردهای سوریه و تدابیر در خصوص تغییر بافت دموگرافیک منطقه کردستان سوریه در قامشلو برگزار شده بود، عنوان کرد: «می توان گفت، بعد از جلسات مختلفی که با نیروی دموکراتیک سوریه صورت گرفته است تا کنون هیچ اقدامی در راستای اتحاد کردهای سوریه صورت نگرفته است. مسئله اتحاد کردهای سوریه را تنها رسانه ها مطرح کرده و پیرامون آن سخن گفته اند. تا به این لحظه هیچ اقدامی که اطمینان خاطر در این خصوص را به ما بدهد صورت نگرفته است».

به نوشته خبرگزاری KRDnews، داوود در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «ENKS پیش از هر چیزی منافع کردها را در اولویت خود قرار می دهد و تمام اقداماتی که انجام می دهد نیز در همین راستا قرار دارد. در این جلسه نیز به مسائل و تحولات اخیر در شمال سوریه با اولویت دادن به موضوعات مطرح شده در مناطق گری سپی، سرکانی و عفرین پرداخته شده و به تجزیه تحلیل اقدامات صورت گرفته در راستای تغییر بافت دموگرافیک منطقه پرداختیم».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی