سایز متن   /

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه تاکید کرد عملیات «کران-۹» و «کران-۱۰» آغاز شده و مصمم به رفع این معضل بوده و در حال مبارزه مستمر با تروریسم هستیم.

به گزارش کوردپاریز، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه طی سخنانی در برنامه‌ای در استان آنتالیا تاکید کرد: عملیات «کران-۹» و «کران-۱۰» آغاز شده و «کران-۱۱» را نیز آغاز خواهیم کرد. برف ۴، ۵ متری یا زمستان نیز مانع ما نخواهد شد و مصمم به رفع این معضل بوده و در حال مبارزه مستمر با تروریسم هستیم.

وزیر کشور ترکیه همچنین اظهار داشت: در حالیکه تنها در سال ۲۰۱۴ میلادی ۵ هزار و ۵۵۸ نفر به گروه تروریستی (پ.ک.ک) ملحق شده بودند، امسال این میزان به ۱۱۷ نفر کاهش یافته است.

سویلو افزود: ترکیه امروز در قویترین موقعیت خود در مبارزه با تروریسم، در بالاترین هماهنگی و راهبری ترین اقدامات و نزدیکترین وضعیت در پایان دادن به ترور است.

گفتنی است وزارت کشور ترکیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود نیروهای ژاندارمری کشور در استان‌های حکاری و شرناق علیه گروه تروریستی پ.ک.ک «عملیات کران ۹ و ۱۰» را آغاز کردند.

در عملیات کران ۹ در کوه جودی شرناق در مجموع ۸۴ تیم عملیاتی شامل ۱۲۶۰ نیروی امنیتی و در عملیات کران ۱۰ در منطقه کازان استان حکاری نیز ۴۸ تیم عملیاتی شامل ۷۳۰ نیروی امنیتی حضور دارند.

وزارت کشور ترکیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ژاندارمری کشور در استان‌های حکاری و شرناق علیه گروه تروریستی پ.ک.ک «عملیات کران ۹ و ۱۰» را آغاز کردند.

وزارت کشور ترکیه تاکید کرد که مخفی‌گاه‌ها و پناهگاه‌های گروه تروریستی پ.ک.ک و همچنین مهمات و آنچه متعلق به این گروه است در این عملیات به طور کامل منهدم خواهند شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی