سایز متن   /

احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق ترکیه در اظهاراتی با اشاره به نامه جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه عنوان کرد: عملیات ها نه برای درس دادن به ترامپ بلکه برای رفع نگرانی های ترکیه آغاز شده است.

به گزارش کورد پاریز، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق ترکیه در اظهاراتی با اشاره به نامه جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه عنوان کرد: «این نامه مستقیماً باید به آمریکا عودت داده شده و از اسناد دولتی خارج شود. هیچ دلیلی نمی تواند حضور این نامه در آرشیوهای دولتی توجیه کرده و مشروع نشان دهد. این عملیات ها نه برای درس دادن به ترامپ بلکه برای رفع نگرانی های ترکیه آغاز شده است. باید با مراجعات مختلف از آمریکا خواسته شود که نامه خود را برگردانند».

به نوشته روزنامه دیوار، داوود اوغلو در ادامه اظهارات خود با اشاره به انتقادات صورت گرفته از دوران نخست وزیری وی در ترکیه تصریح کرد: «برخی در حالی که موفقیت های آن دوران ترکیه را یک جای دیگر یادداشت می کردند عدم موفقیت ها را نیز بر ما می نوشتند. برخی ها با نامه انتقاد از حزب عدالت و توسعه (AKP) از ما انتقاد می کنند. ما آماده سخن گفتن با تمام این منتقدین در یک محیط آزاد و بی طرف هستیم. جرأت آن را هم داریم که در خصوص هر چیزی سخن بگوییم. هرکس جرأتش را دارد در مقابلمان بنشیند.»

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی