سایز متن   /

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مسئله منطقه امن در شرق فرات عنوان کرد: در خصوص شرق فرات با هیچ کس شوخی نداریم.

به گزارش کورد پاریز، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مسئله منطقه امن در شرق فرات عنوان کرد: «همانگونه که رئیس جمهور ترکیه نیز بارها تأکید کرده است در این خصوص با هیچ کس شوخی نداریم. این را همه بدانند و درک کنند».

به نوشته روزنامه ملیت، آکار در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «برخی تحولات در حال رخ دادن است، این مسئله بیشتر از آن که مسئله زمان باشد مسئله دنبال کردن این تحولات است. در راستای همین تحولات دستوراتی که رئیس جمهور صادر می کند مرز و محدوده هایی دارد. ما در چارچوب همین مرز و محدوده ها تحولات را دنبال می کنیم. نیروهای مسلحمان از همه لحاظ و برای هر اقدامی آماده هستند. روحیه نیروهایمان بسیار بالا است. ما تماماً مطالبات انسانی داریم. در پی آن هستیم که انسان ها با آرامش و امنیت کامل به سرزمین های خود بازگردند».

وزیر دفاع ترکیه خاطرنشان کرد: «در خصوص برخی موارد با آمریکا به توافق رسیده ایم که مهمترین آن ها خروج فوری تروریست ها از منطقه، تخریب مواضع و پایگاه های آنان و خروج سلاح های سنگین از منطقه است».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی