سایز متن   /

سخنگوی اتحادیه میهنی (یکیتی) در نشستی مطبوعاتی ضمن انتقاد شدید از رئیس اقلیم کردستان تاکید کرد که بارزانی به جای پرداختن به مشکلات یکیتی به فساد دولت خود مشغول باشد.

به گزارش کورد پاریز، یکیتی ضمن انتقاد شدید از سخنان “نچیروان بارزانی” رئیس حکومت اقلیم کردستان عراق مبنی بر مشکلات داخلی یکیتی، فساد در دولت اقلیم را ناشی از فساد و ناکارآمدی خاندان بارزانی توصیف کرد. “لطیف شیخ عمر” سخنگوی یکیتی در نشست مطبوعاتی خود گفت: «در این وضعیت نامناسب نچیروان بارزانی نباید این حرف‌های زننده را بزند، بلکه باید سنجیده سخن بگوید».

نچیروان بارزانی جمعه گذشته در نشست مطبوعاتی گفته بود که یکیتی مشکل داخلی دارد و به این دلیل نمی‌تواند مشارکتش در حکومت را به نتیجه برساند.

لطیف شیخ عمر در ادامه گفت: «نچروان بارزانی که خود رئیس حکومت است آنقدر مشکل دارد که دیگر فرصت دخالت در مشکلات داخلی یکیتی را نداشته باشد». سخنگوی یکیتی تاکید کرده که این حزب سیاسی همچون دیگر احزاب مشکل داخلی دارد. اما همین که ریاست حکومت و ریاست اقلیم در دست پارتی است نشان دهنده‌ مشکلات داخلی پارتی و خانواده‌ی بارزانی است. گفتنی است دو حزب بزرگ کردستان عراق یعنی یکیتی و پارتی، چند دهه است درگیر مشکلات و اختلافات داخلی هستند و توجهی به منافع مردم کرد ندارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی