سایز متن   /

عضو شورای رهبری حزب اتحادیه میهنی اقلیم کردستان (یکیتی)، برخی مقامات حزب دمکرات (پارتی) را متهم کرد که برای تأمین منافع خود به دنبال ایجاد اختلاف میان احزاب اقلیم هستند.

به گزارش کورد پاریز، “آریز عبدالله” در سخنانی اعلام کرد که منافع برخی مقامات داخلی پارتی با اختلاف میان احزاب اقلیم کردستان تأمین می شود به همین دلیل آنان برای ایجاد اختلاف میان احزاب اقلیم تلاش می کنند.

عضو شورای رهبری یکیتی ضمن متهم کردن برخی از مقامات حزب پارتی به ایجاد تنش میان احزاب، افزود که برخی افراد این حزب در حال تشدید مشکلات در اقلیم هستند و از این طریق برای کسب منافع خود تلاش می کنند.

این در حالی است که در هفته گذشته رهبران یکیتی و پارتی نشستی دو جانبه را برگزار کرده و بر ضرورت همکاری با یکدیگر تاکید کرده و هیئت مشترکی را برای حل اختلافات اربیل و بغداد و تشکیل دولت جدید اقلیم کردستان تشکیل دادند.

اختلاف درباره تشکیل دولت جدید اقلیم کردستان و نامزدهای حزب پارتی باعث شده است تا این اقلیم در چهارراه انتخابی قرار گیرد و وارد بحران جدیدی شود. بسیار از احزاب اپوزیسیون ضمن تاکید بر تبدیل شدن حکومت اقلیم به حکومت عشیره ای و تک خاندانی عنوان کرده اند؛ مسئله ریاست اقلیم مسئله عمومی است و تنها به حزب پارتی اختصاص ندارد که نامزدی را از طرف خودش بدون توجه به دیگران انتخاب می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی