سایز متن   /

به گزارش کورد پاریز، “عبدالله ورتی” عضو شورای رهبری حرکت اسلامی اقلیم کردستان در سخنانی اعلام کرد در آخرین نشست شورای حزب تصمیم گرفته شد فعالیت ها و برنامه های حرکت اسلامی مورد بازنگری قرار گیرد و لازمست دلایل شکست حزب در انتخابات مورد ارزیابی قرار گیرد. وی افزود بطور حتم می توانیم در چهار سال آینده به عنوان حزبی تاثیر گذار عمل کنیم و در این راستا در تمام ملبندها و نهادهای حزب تغییرات صورت می گیرد و امور حزبی را به جوانان شایسته واگذار می کنیم.

“عبدالله ورتی” همچنین گفت تاکنون درباره مشارکت یا عدم مشارکت در حکومت آینده اقلیم تصمیم گیری نکرده ایم اما انتظار می رود حکومت جدید را بایکوت کنیم. “عبدالله ورتی” در پایان گفت از احزاب اپوزسیون اقلیم درخواست می کنیم برابر حکومت جدید اقلیم موضع واحد و مشترکی اتخاذ کنند.

این در حالی است که “صلاح الدین بهاالدین” دبیر کل اتحاد اسلامی در دیدار با “عرفان علی عبدالعزیز” رهبر حرکت اسلامی با بررسی نتایج انتخابات پارلمان اقلیم، نگرانی های خود را درباره تخلفات صورت گرفته در انتخابات اعلام نمودند. و دو طرف در این نشست، بایکوت حکومت و پارلمان اقلیم را به عنوانی راهکاری مطرح بررسی کردند و در این باره اعلام نمودند در چهار سال آینده به منظور راضی کردن اعضای خود به عنوان اپوزسیونی فعال علیه حاکمیت اقلیم ایستادگی می کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی