سایز متن   /

 

رئیس حرکت نسل جدید با انتقاد از حاکمیت اقلیم کردستان عراق گفت: حاکمیت اقلیم پارسال به دنبال استقلال بودند و امسال در پی گرفتن پست و مقام در حکومت عراق هستند.

به گزارش کورد هوال به نقل از NRT.TV، “شاسوار عبدالواحد” رئیس حرکت نسل جدید در سخنانی اعلام نمود حاکمیت اقلیم کردستان عراق یک سال قبل به دنبال استقلال کردستان بود اما در شرایط کنونی در بغداد در حال مذاکره برای گرفتن پست های ریاست جمهوری و وزارت خانه های حکومت عراق است.

عبدالواحد با بیان اینکه حرکت نسل جدید در راستای تغییرات اساسی در جامعه و حاکمیت اقلیم کردستان تاسیس شد، افزود؛ به دنبال حل بحران های اقلیم هستیم. شاسوار عبدالواحد در ادامه گفت: به دنبال مبادله قدرت از طریق صندوق های آرا هستیم.

وی همچنین گفت؛ به دنبال معامله کردن با حاکمیت کنونی اقلیم نیستیم و به خاطر گرفتن پست حکومتی و وزارتی در انتخابات شرکت نکردیم. ایشان هم چنین گفت اگر تقلب صورت نگیرد بدون شک حزب اول انتخابات خواهیم بود و با تشکیل ائتلاف با سایر احزاب می توانیم حاکمیت فعلی را از قدرت کنار بگذاریم، اگر اکثریت پارلمان را در اختیار نگیریم به عنوان اپوزسیونی جدی در پارلمان فعالیت می کنیم.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی