سایز متن   /

عضو کمیته ملی جنبش گوران اقلیم کردستان عراق در گفتگو با رووداو حرکت نسل جدید را به همکاری های مالی و دریافت رشوه از اتحادیه میهنی متهم کرد.
به گزارش کورد پاریز، “کاروان هاشم “عضو کمیته ملی جنبش گوران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی رووداو گفت: به نظر ما حرکت نسل جدید اجیر شده حاکمیت اقلیم برای ایجاد شکاف در اپوزسیون اقلیم است و به نظر ما مواضع و اقدامات حرکت نسل جدید به نفع حاکمیت اقلیم است.
وی در ادامه افزود؛ ما اسنادی داریم که نشان می دهد دفتر دارایی اتحادیه میهنی با حرکت نسل جدید همکاری مالی دارد و رئیس حرکت نسل جدید ۵۰ میلیون دلار به حکومت اقلیم بدهکار است.
این سخنان در حالی است که در گذشته نیز علی محمد صالح نماینده جنبش گوران در سخنانی گفته بود: بنا بر اسناد معتبر ما “شاسوار عبدالواحد” از اداره کل اتحادیه میهنی پول دریافت کرده است.
جنبش گوران که هشت سال پیش به رهبری “نوشیروان مصطفی” به دلیل نا امیدی از اصلاحات سیاسی و فساد گسترده مالی -به تعبیر سران جنبش فساد اصلاح ناپذیر- از اتحادیه میهنی جدا شد، در چهار سال گذشته از هر راهی برای نشان دادن فساد مالی و ناکارآمدی حکومت منطقه کردستان استفاده کرده و بارها جلسات پارلمان را بایکوت و به آنچه قوانین نامشروع می خواند واکنش نشان داده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی