سایز متن   /

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به قاچاق مواد مخدر توسط پ.ک.ک عنوان کرد: پ.ک.ک نه تنها در ترکیه بلکه از سال ۱۹۹۰ تا کنون نزدیک به ۸۰ درصد قاچاق مواد مخدر در اروپا را نیز انجام می دهد.
به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی، “سلیمان سویلو” وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به قاچاق مواد مخدر توسط پ.ک.ک عنوان کرده است: پ.ک.ک نه تنها در ترکیه بلکه از سال ۱۹۹۰ تا کنون نزدیک به ۸۰ درصد قاچاق مواد مخدر در اروپا را نیز انجام می دهد. همانگونه که از شرق به غرب روند قاچاق مواد مخدر سنتی وجود دارد از شرق به غرب نیز مواد مخدر صنعتی قاچاق می شود. ما مجبور به مبارزه با این روند هستیم. پ.ک.ک پولی را که از تجارت مواد مخدر به دست می آورد را به عنوان تامین مالی عملیات های تروریستی خود در ترکیه مورد استفاده قرار می دهد. علیه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تدابیر بسیار جدی در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: اگر هدف پ.ک.ک از فعالیت در منطقه دریای سیاه را تنها اهداف تروریستی در نظر بگیریم به خطا رفته ایم. پ.ک.ک در نظر دارد تا فعالیت های قاچاق خود را به سمت دریای سیاه کشانده و یک زیر ساخت هایی برای کنترل راه های قاچاق به وجود آورد. در واقع تلاش می کنند تا به این وسیله منابع مالی را که در مبارزه با ترکیه از دست داده اند به این ترتیب بار دیگر به دست آورده و بازسازی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی