سایز متن   /

به گزارش کورد پاریز، پ.ک.ک در حالی مدعی جنگ برای حقوق کردها است که خود به هیچ یک از موازین دینی جامعه مسلمان کرد ارزش قائل نیست. نمونه بارز آن حمایت این گروه تجزیه طلب از همجنس بازان است. “اشن پاشا” روزنامه نگار در اقدامی جالب تصویر دیدار یک فرمانده ارشد پ.ک.ک و یک ژنرال همجنس باز و زناکار آمریکایی را منتشر کرد و در صفحه شخصی خود نوشت:
“دیدار ژنرال آمریکایی “فانک” و فرمانده ارشد پ.ک.ک “شاهین جیلو” که دست پرورده اوجالان است و آمریکایی ها او را به صورت جعلی ژنرال می خوانند.”
این روزنامه نگار تصویری از این ژنرال را آورده که قبلا به اتهام تجاوز به پسر خود دستگیر شده بود و بر اساس تصویر از رئیس جمهور آمریکا انتقاد می کند که چرا باید از تروریسم حمایت کند؟ وی این اقدام آمریکا را خیانت می نامد.
این در حالی است که براساس عکس‌های منشرشده از فعالیت‌های پ.ک.ک در مراسم‌های مربوط به سالگرد دستگیری عبدالله اوجالان و یا فعالیت‌هایی برای حمایت از شاخه نظامی پ.ک.ک در عفرین سوریه، پرچم همجنسگراها برافراشته شده است. پیش از این نیز حزب دمکراتیک خلق ها (HDP) که به عنوان بازوی سیاسی پ.ک.ک در داخل ترکیه شناخته می شود در انتخابات پارلمانی ترکیه با نهادها و سازمان های همجنسگرایان ائتلاف کرده بود که با واکنش تند کردهای ترکیه مواجه شد.
“سلیم کویی” مسئول روابط عمومی جماعت اسلامی کردستان عراق در سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکلات پ.ک.ک اینست که مدام برخلاف روند فرهنگی و تاریخی و اجتماعی کردها گام برمی‌دارد. اکثر کردها مسلمانند و نباید پ.ک.ک این فکر و منش را ترویج کند آنهم در پوشش دمکراسی در حالیکه هیچ گامی در راستای دمکراسی برای مردم برنداشته است.

سلیم کویی همچنین گفت: آنچه پ.ک.ک انجام می‌دهد ترویج همجنسگرایی است و هیچ خدمتی به جامعه و مردم نمی کند چرا که این اقدام آنها ضد تمامی موازین دینی و و ضد اخلاق جامعه است.
پ.ک.ک و پژاک از سردمدران همجنسگرایی، بویژه در بین زنان محسوب می گردد. علل و عوامل گوناگونی موجب چنین طرز تفکر و ایدئولوژی در فرقه شده است، یکی از عواملی را که ذهنیت زن را به چنین رفتاری در فرقه سوق می دهد، گرایش فمنیتسی (Feminism) زنان است. پ ک ک و پژاک بنا به ایدئولوژی فرقه مدعی هستند اینگونه رفتارها جایگاه اجتماعی زنان را ارتقاء بخشیده و نابرابری های جنسیتی را از بین خواهد برد، شعاری که توانسته احساسات و هیجانات زنان را تسخیر نماید و به نوعی آنها را فریب دهند.
آنچه را که زنان در پژاک انجام می دهند همان گرایش فمنیستی بوده و این رفتار نامتعارف غیر انسانی و حیوانی را آزادی نام نهاده اند و همچنس گرایی را یک تفکر پیشرفته تلقی می کنند . شرایط زندگی غارها و دره ها با محیطی بسته و عدم معیارهای شرم و حیا نسبت به همدیگر و شکل گیری زندگی دسته جمعی از یک طرف ،و عدم معیارهای اخلاق اسلامی سبب شده است که انسانها در گروهکها با از دست دادن عقاید گذشته، و جایگزین شدن فرهنگ غرب گرایی به همجنسگرایی و تجاوز به یکدیگر روی آورند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی