سایز متن   /

حکومت اقلیم کردستان عراق در پی تحرکات داعش در مناطق مورد مناقشه از مقامات عراقی خواست تا این مناطق به صورت مشترک اداره گردد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری ان آر تی.تی وی، در روزهای گذشته تحرکات تروریست های داعش در مناطق مورد مناقشه افزایش یافته است و این در حالی است که پس از تحولات ۲۴ مهر ماه سال گذشته نیروهای پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه خارج شدند.

“سفین دزه ایی” سخنگوی حکومت اقلیم کردستان در این باره  در مصاحبه با ان.آر.تی گفت: در چند ماه گذشته مناطق مورد مناقشه با عدم ثبات و امنیت مواجه بوده است و تروریست های داعش از این وضعیت به نفع خود استفاده می­کنند. وی همچنین افزود از مقامات عراقی درخواست کرد­ه­ایم کرکوک و سایر مناطق مورد مناقشه به صورت مشترک از سوی نیروهای پیشمرگه، ارتش عراق و نیروهای هم پیمان اداره شود.

“آسو مامند” مسئول قرارگاه یکیتی کرکوک نیز پیشتر در سخنانی اعلام کرد؛ هسته های مخفی تروریست های داعش در کرکوک فعالند و اگر نیروهای پیشمرگه به کرکوک بازنگردند بار دیگر کرکوک با خطر بزرگی مواجه می شود. عناصر مسلح داعش در اطراف کرکوک آزادانه رفت و آمد می کنند و در صورتی که راهکاری برای این مسئله اتخاذ نگردد کرکوک با تهدید بزرگی مواجه می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی