سایز متن   /

در حمله تجزیه طلبان مدعی حقوق کردها (پ.ک.ک/پژاک) به پاسگاه مرزی سپاه در بامداد روز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۱ تن از نیروهای سپاه پاسداران که بومی و کردهای منطقه بودند به‌شهادت رسیدند.  هشت نفر از این شهدا اهل شهرستان مریوان و سه نفر نیز اهل شهرستان قروه هستند.

به گزارش کورد پاریز سردار محمدحسین رجبی با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» میروان اظهار داشت: در ساعت ۳ بامداد امروز صبح، تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه «دری» در کنار روستای «دری» حمله می‌کنند.

از سوی دیگر ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: امروز استکبار جهانی و دشمنان نظام به نام دفاع از کردها با این اقدامات و جنایت‌ها سعی در برهم زدن امنیت و آسایش کنونی استان کردستان را دارند، اما آنها خوب بدانند که هیچ‌ وقت به اهداف شوم و پلید خود نمی‌رسند.

شاخه نظامی گروه تجزیه طلب پژاک با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله به پایگاه دری را به عهده گرفت. طی سالهای اخیر کردهای عزیز در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه خودشان مسئولیت حفظ امنیت مرزهای غرب کشور را به عهده گرفته اند و از بومی سازی امنیت نواحی مرزی استقبال کرده اند. همین موضوع باعث خشم گروه های مسلح و تجزیه طلب همچون پژاک، کومله و دمکرات شده است.

حمله پژاک به پاسگاه مرزی مریوان در حالی صورت می گیرد که اخیرا سازمان منافقین ملاقات های پنهانی با احزاب معاند و ضد انقلاب کُردی کومله ،دمکرات و پژاک انجام داده  تا در براندازی جمهوری اسلامی ایران همکاری مشترک داشته باشند.

در پی برگزاری نشست اخیر منافقین در فرانسه  روزنامه Lomtan taims  چاپ فرانسه نوشت: حمایت امریکا و عربستان سعودی از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) تحرکات این گروه را افزایش داده است . بنا به گزارش این روزنامه فرانسوی سازمان مجاهدین خلق ملاقات های پنهانی با احزاب تجزیه طلب و مسلح کُرد ضد ایرانی همچون پژاک، کومله و دمکرات انجام داده  تا در براندازی جمهوری اسلامی ایران همکاری مشترک داشته باشند.

این روزنامه  به مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران و تحریم های امریکا علیه ایران اشاره داشته و اتحاد و انسجام احزاب و اپوزسیون های ضد ایرانی در این مقطع  را راهکاری موثر در عبور از جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است.

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی