سایز متن   /

شاخه نظامی گروه تجزیه طلب پ.ک.ک موسوم به پ.ی.د در ادامه بازداشت های خود در مناطق کرد نشین سوریه یک فعال سیاسی کرد دیگر را دستگیر کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری روژ آوا نیوز، نیروهای مسلح پ.ی.د با حمله مسلحانه به منزل “محمد دهام” سیاستمدار کرد منتقد سیاست های پ.ک.ک در روستای “دریک”، وی را دستگیر و به مکان نامعلومی بردند. این سیاستمدار کرد که عضو حزب دموکرات کردستان سوریه است در نیمه های شب توسط نیروهای نقابدار پ.ی.د. در منزل خود دستگیر شد.

اعضای مسلح وابسته به پ.ک.ک با ایجاد رعب و  وحشت در خانواده این سیاستمدار، بدون ارائه دلیل او را با خود بردند.

محمد دهام پیش از این نیز از سوی شبه نظامیان وابسته به پ.ک.ک بازداشت شده بود.

“نوری بریمو” عضو حزب دموکرات کردهای سوریه می گوید: رویکرد خشن و نظامی گری شاخه پ.ک.ک در سوریه ( پ.ی.د.) اوضاع را بسیار بدتر کرده است و هیچ افقی شفاف برای مناطق کردنشین سوریه وجود ندارد چون احزاب کردی در آن حضور ندارند.

“کاوه عزیز” از دیگر مسئولان حزب دموکرات کردهای سوریه نیز می گوید: وضعیت مناطق کردنشین سوریه اسفناک است. پ.ی.د برای کردها هیچ کاری نکرده است و مردم به آنها اصلا اعتماد ندارند. آنها فقط کشتار و زندانی کردن را بلد هستند.

به گفته “کاوه عزیز” بیش از ۲۵۰ سیاستمدار کرد که عمدتا منتقد یا مخالف پ.ک.ک هستند اکنون در زندان های پ.ی.د به سر می برند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی