سایز متن   /

جعفر شیخ مصطفی مسئول شاخه ۱۵ حزب دمکرات کوردستان (پارتی) در خانقین در سخنانی اعلام کرد تروریست ها داعش تحرکات و حملات خود را علیه کوردهای منطقه خانقین افزایش داده اند و در حال حاضر تروریست ها در چند کیلومتری روستاهای خانقین مستقر شده اند.

کوردپاریز: این فرمانده پارتی درادامه افزود شهروندان خانقین خواهان بازگشت نیروهای پیشمرگه به منطقه هستند زیرا ارتش عراق نمی تواند ثبات و امنیت را در خانقین برقرار کند. در صورت بازگشت نیروهای پیشمرگه به خانقین اوضاع این منطقه عادی می گردد و تروریست ها نمی توانند خطری ایجاد کنند.

از سوی دیگر آسو مامند مسئول قرارگاه اتحادیه میهنی کوردستان (یکیتی) کرکوک در سخنانی اعلام کرد هسته های مخفی تروریست های داعش در کرکوک فعالند و اگر نیروهای پیشمرگه به کرکوک بازنگردند بار دیگر کرکوک با خطر بزرگی مواجه می شود. عناصر مسلح داعش در اطراف کرکوک آزادانه رفت و آمد می کنند و در صورتی که راهکاری برای این مسئله اتخاذ نگردد کرکوک با تهدید بزرگی مواجه می شود.

مامند در پایان گفت: از کسرت رسول درخواست کردم دفاتر سیاسی حزب دمکرات کوردستان و اتحادیه میهنی کردستان با حکومت اقلیم کوردستان نشستی مشترک درباره اوضاع مناطق مورد مناقشه برگزار کنند تا از دولت آمریکا درخواست گردد امنیت کرکوک را تامین کند.

کمال کرکوکی از فرماندهان پیشمرگه در محور غرب کرکوک در این باره گفت: به دلیل خیانت ۲۴ مهر ماه در کرکوک، زمینه مناسب برای تحرکات داعش در مناطق مورد مناقشه فراهم شده است و نیروهای ارتش عراق در حویجه نتوانستند بطور کامل تروریست ها را نابود کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی