سایز متن   /

اولین تیم اعزامی گروه تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) که شامگاه هجدهم خرداد ١٣٩٧، به سمت مرز سیاه کوه اشنویه در حال حرکت بود در کمین نیروهای قرارگاه حمزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گرفتار شد.

به گزارش کورد پاریز در پی تیراندازی بین دو طرف و با توجه به اشراف پایگاه مرزی ایران و تسلط آن بر موقعیت جغرافیایی تیم حدکا،در این درگیری مسلحانه‌ در ساعت ۳ نصف شب، ۴ نفر از جدایی طلبان حدکا کشته، ۳ نفر زخمی و مابقی به سمت عراق متواری می‌شوند

. اولین اسامی کشته شده‌های حدکا که به دست کورد پاریز رسیده بدین شرح است

– آسو ارجمندی (فرزند اسماعیل ارجمندی کادر حزب

-یوسف حاجی

-حاتم رسول زاده(اهل اشنویه

افشار مامند

گفتنی است افراد دیگر نظیر هیوا، هلگورد و فقه نیز زخمی شده اند اما اوضاع جسمانی بعضی از آنها وخیم و احتمال افزایش آمار تلفات وجود دارد. نکته جال اینکه گروه جدایی طلب این بار به جای فرستادن کادرهای باسابقه،روی به اعزام جوانان و عناصر بی تجربه کرده است. این در حالیست که اقامت کادرهای باسابقه و رهبران و فرزندان آنها در اروپا  اعتراضاتی را در داخل این گروه بوجود آورده است.

‌ قرارگاه حمزه‌ سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مقارن با شامگاه جمعه (۱۸ خرداد ۹۷) یک تیم تروریستی مسلح که با برنامه‌ریزی و هدایت از منطقه شمال عراق، قصد نفوذ به خاک کشور و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را داشتند، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دقیق رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در دام رزمندگان گرفتار و طی یک درگیری در منطقه مرزی اشنویه، این تیم تروریستی به‌طور کامل منهدم شد. این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری تمامی ۷ عضو این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات از آنان کشف و ضبط شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی