سایز متن   /

با ورود ارتش ترکیه به خاک اقلیم کردستان عراق هر یک از دو حزب عمده کردهای عراق (پارتی و یکیتی) دیگری را به همکاری با ترکیه برای سرکوب پ.ک.ک متهم می کنند.

به گزارش کورد پاریز رسانه های وابسته به اتحادیه میهنی کردستان عراق (یکیتی) با انتشار تصاویز ورود نفربرهای ارتش ترکیه به روستای “برمیز”  که تحت کنترل حزب دمکرا کردستان عراق (پارتی) قرار دارد اعلام کردند: پارتی با ارتش ترکیه علیه پ.ک.ک همکاری می کند.

در همین زمینه “فاضل بشارتی” از مسئولات عالیرتبه پارتی می گوید: یکیتی خائن است و خائنان یکیتی نباید ما را متهم کنند چون برای اولین بار و در دوران جلال طالبانی ، یکیتی رضایت داد تا ارتش ترکیه وارد خاک اقلیم شود.

فاضل بشارتی گفت: ما نه دوست داریم و نه می خواهیم ارتش ترکیه وارد اقلیم شود اما پ ک ک مقصر است چون بهانه لازم را به ارتش ترکیه می دهد. ارتش بدون رضایت وارد نشده است چون در غیر این صورت اشغالگری است. اما خوب به یاد داریم که اولین بار مام جلال رضایت داد تا ارتش ترکیه وارد خاک اقلیم شود و خودروهای ویژه ترکیه از سیلوپی مستقیم به سلیمانیه می رفتند. بنابراین خائنان یکیتی نباید با تصاویر روستای برمیز تلاش کنند بر خیانت خود سرپوش بگذارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی