سایز متن   /

در پی صدور بیانیه انتخاباتی حزب دمکراتیک خلق ها ( ه.د.پ. ) شماری از سیاستمداران کرد ترکیه با انتقاد از برنامه انتخاباتی این حزب اعلام کردند: ه.د.پ بصورت محض دنباله روی پ.ک.ک و مشی مسلحانه این گروه است و در جهت منابع کردهای ترکیه حرکت نمی کند

به گزارش کورد پاریز، شبکه کردستان ۲۴ در گزارشی اعلام کرد: سیاستمداران کرد با اشاره به بیانیه انتخاباتی ه.د.پ. می گویند بندهایی از بیانیه ه.د.پ. در مورد کردها مایه شرمساری است زیرا به نظر می رسد تنها هدف این حزب استفاده ابزاری از کردها برای گرفتن رای است نه دفاع از حقوق کردهای ترکیه.

محمد امین کارداش از حزب دموکرات کردستان ترکیه می گوید: بیانیه ای بهتر از این آماده کرده بودیم اما ه.د.پ. بدون هماهنگی بیانیه ای را منتشر کرده که مایه ننگ است. این حزب ترسو است. چیز جدیدی در ه.د.پ. نمی بینیم. مردم این حزب را قبول ندارند. حتی این حزب جرات نکرده نام زبان کردی را در بیانیه خود بیاورد.

مسعود تک رئیس حزب سوسیالیست کردستان ترکیه نیز می گوید: مایه شرمساری است که حزب دمکراتیک خلق ها حتی از آوردن نام زبان کردی نیز می ترسد. ه.د.پ. متاثر از چپگرایان ترک است و ما نشانی از نمادهای کردی در آن نمی بینیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی