سایز متن   /

طی دو ماه اخیر بیش از ۳۰ نفر از مردم عفرین و نواحی اطراف این شهر به دلیل انفجار مین ها و تله های انفجاری گروه پ.ک.ک جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد طی دو ماه گذشته در مناطقی همچون: بلبل، شربانلی، راجو، جندرس و شیخو بیش از ۳۰ نفر از غیرنظامیان به دلیل انفجارهای ناشی از مین های پ.ک.ک جان خود را از دست داده اند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از باسنیوز، بر اثر انفجار بمب های کاشته شده توسط اعضای ی.پ.گ. وابسته به پ ک ک که هنگام فرار از عفرین آنها را کار گذاشته بودند پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع محلی می گویند پنج نفر از اهالی محلی با تراکتور از روستای قسم به روستای شیخو می رفتند و بر اثر برخورد با مین های پ ک ک پنج نفر زخمی شدند و حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

این در حالیست که منابع نظامی در عفرین می گویند تیم های ویژه خنثی سازی مین و مواد منفجره راهی منطقه شده اند تا مین ها و بمب های کاشته شده توسط بازوی نظامی پ.ک.ک در شمال سوریه موسوم به ی.پ.گ. را خنثی کنند.

ترس و نگرانی ناشی از انفجار تله های انفجاری و مین های پ.ک.ک باعث شده تا آوارگان عفرین تمایلی برای بازگشت به محلی زندگی خود نداشته باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی