سایز متن   /

همزمان با دهه فجر و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ده ها طرح عمران روستایی شهرستان سردشت که با ۱۴ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال اعتبار انجام شده است، در اقدامی نمادین به دست خبرنگاران و سربازان وظیفه افتتاح شد.

به گزارش کورد پاریز فرماندار سردشت روز جمعه در آیین افتتاح این طرح های روستایی با اشاره به اقدامات ارزنده سربازان در حفاظت از کیان اسلامی و تلاش بی وقفه خبرنگاران در انعکاس دستاوردهای دولت و تنویر افکار عمومی گفت: این ۲ قشر جامعه افراد تلاشگری هستند که هر کدام به نحوی در جامعه نقش آفرینی می کنند.
عبدالله نژاد جهانی خطاب به جامعه خبری اظهار کرد: قلم ابزاری توانمند در دست خبرنگاران است که علاوه بر روشنگری و ارتقای سطح آگاهی مردم می توانند اهرمی امید بخش و محرک برای تحول و پویایی جامعه باشد.
وی خدمات بی منت و اثربخش سربازان و خبرنگاران را ارج نهاد و به پاس قدردانی از زحمات آنان خواست تا بهره برداری از طرح ها با دستان آنان صورت گیرد.
همچنین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اسلام آباد با هشت میلیارد ریال هزینه افتتاح شد که چهار هزار و ۴۴۷ خانوار زیر پوشش قرار گرفتند.
این مرکز در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۵۰ متر مربع در ۲طبقه و با سازه اسکلت بتونی به بهره برداری رسید که چهار خانه بهداشت تابعه دارد و یک آمبولانس هم به آن اختصاص داده شده است.
۳۶  طرح عمرانی روستایی نیز روز/ جمعه/ با هزینە ۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال در بخش مرکزی سردشت به بهره برداری رسید.
سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی