- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

پ.ک.ک: مسعود بارزانی بازیچه اردوغان است

گروه پ.ک.ک با اشاره به تحولات جنگ در عفرین و مخالفت بارزانی با برگزاری تظاهرات مردم در اربیل در حمایت از مردم عفرین بارزانی را فردی تسلیم شده به اردوغان خواند.

به گزارش کورد پاریز ، خبرگزاری رسمی گروه پ.ک.ک اعلام کرد: پیشمرگه های حزب دموکرات کردستان عراق (پارتی)  به مردمی که برای حمایت از عفرین در شهر اربیل تظاهرات کردند، حمله و شماری از آنها را بازداشت کردند.

در بیانیه خبرگزاری پ.ک.ک می خوانیم در حالی که اردوغان و دولت باغچه لی انواع حقارت ها را به مسعود بارزانی کرده اند، ما در موضوع عفرین شاهد خدمت بارزانی به اردوغان و ضدیت پارتی علیه پ.ک.ک هستیم.

خبرگزاری رسمی پ.ک.ک می افزاید: مسعود بارزانی می خواهد همه را فدای خود کند. سران کنونی اقلیم نمایندگان اراده مردم نیستند بلکه نماینده اردوغان هستند. بارزانی عامل ایجاد بحران در اقلیم کردستان است. با توجه به وضعیت کنونی احتمال درگیری های داخلی در این اقلیم زیاد است .

این خبرگزاری در بخشی از گزارش خود می نویسد: مردم بارها علیه سران این اقلیم قیام کرده اند و آنها را نمی خواهند. احزاب سیاسی اقلیم کردستان به فکر مردم نیستند.

شاخه جوانان پ.ک.ک نیز با صدور بیانیه ای با اشاره به یورش پیشمرگه های بارزانی به تجمع هوادارن پ.ک.ک در اربیل اعلام کرد: مسعود بارزانی و حزب وی خائن به مردم کرد هستند و در جهت منافع اردوغان گام بر می دارند.