سایز متن   /

سخنگوی شورای مرکزی حزب اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد که بر اساس طرح این شورا برای ارائه در کنگره حزب، منصب دبیر کلی حذف و سیستم رئیس مشترک جایگزین آن می‌شود.

به گزارش کوردپاریز ، لطیف نیروە یی در گفتگو با سایت خبری خندان اعلام کرد که شورای مرکزی حزب اتحادیه میهنی طرحی را برای ارائه در کنگره حزب تهیه‌کرده که بر اساس آن، منصب دبیر کلی حزب حذف‌شده به‌جای آن سیستم رئیس مشترک جایگزین می‌شود و به‌جای یک شخص، چند نفر، رهبری حزب را در دست می‌گیرند و در حال حاضر در این مورد میان سران حزب، اتفاق‌نظر وجود دارد.

سخنگوی شورای مرکزی اتحادیه میهنی کردستان، افزود که بنا به اساسنامه‌ای که این شورا تدوین کرده است، منصب دبیر کل در اختیار سه رئیس مشترک با اختیارات مجزا، قرار می‌گیرد و با مشورت دیگر ارگان‌های حزب، در کنگره این تصمیم نهایی می‌شود.

وی گفت که در حال حاضر سران اتحادیه میهنی برای تصمیم‌گیری در مورد زمان برگزاری کنگره، در انتظار بازگشت کوسرت رسول علی معاون دبیر کل فقید حزب از آلمان هستند و انتظار می‌رود که کنگره پیش از انتخابات اقلیم برگزار شود.

پس از درگذشت جلال طالبانی دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان، این منصب خالی مانده و حزب دچار بحران رهبری و اختلافات شدید داخلی شده است.

کوسرت رسول ماه اکتبر برای معالجه به آلمان سفر کرده و بنا بر گزارش‌ها قرار است که امروز شنبه ۱۶ آذر/۶ ژانویه به اقلیم بازگردد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی