سایز متن   /

امام جمعه سنندج گفت: اغتشاش‌گران با ایجاد تفرقه و بهانه‌کردن معیشت مردم به‌دنبال تضعیف نظام هستند اما اغتشاش همیشه “ناخوشایند و محکوم” است.

به گزارش کورد پاریز ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج، با اشاره به تجمع تعداد اندکی افراد فرصت‌طلب و هنجارشکن که با بهانه‌های مشکلات اقتصادی به‌دنبال اغتشاش و ایجاد ناامنی در جامعه هستند، اظهار داشت: به‌لطف خداوند “امنیت و آسایش” در کشور برقرار است و “محبت” بین مردم و مسئولان نظام وجود دارد اما دشمنان می‌خواهند با دسیسه‌های مختلف، ایجاد تفرقه و بهانه‌کردن معیشت مردم، نظام و عشق، علاقه و پشتیبانی مردم نسبت به انقلاب را تضعیف کنند.

وی گفت: امیدوارم مسئولان بیشتر به‌فکر مشکلات مردم باشند و مردم نیز همانند همیشه دشمن‌شناس باشند و از نفاق و تفرقه‌ای که دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند، دوری کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه اغتشاش همیشه “ناخوشایند و محکوم” است، تصریح کرد: باید همه با هم متعهد و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی باشیم و برای تقویت امنیت و آسایش کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این عالم برجسته اهل سنت عنوان کرد: مدت‌هاست که دشمنان قسم‌خورده نظام با انواع فتنه، دسیسه و تحریم‌ها دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در ایران بودند اما توطئه‌ اغتشاش‌گران با شکست رو‌به‌رو شد و خوشبختانه نیت و هدف مسئولان نظام نیز برطرف‌کردن مشکلات معیشتی مردم است.

ماموستا راستی خطاب به تمام جوانان کشور و کردستان افزود: امیدوارم تمام مردم و جوانان برای حفظ “اتحاد و یکدلی” تلاش کنند و اگر مشکلاتی هم دارند از روی آگاهی و روش مناسب آن را بیان کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی