سایز متن   /

روزنامه حریت چاپ ترکیه در خبری نوشت: ارتش ترکیه نیروهای زمینی خود را به منظور حمله به پ.ک.ک در مناطق شمالی اقلیم کردستان عراق مستقر کرده است.
به گزارش کورد پاریز این روزنامه از قول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه نوشت: نیروهای زمینی ترکیه برای حمله و سرکوب پ.ک.ک در اقلیم کردستان مستقر شده‌آند.
این روزنامه در پایان نوشت: ارتش ترکیه قصد دارد در مناطق آواشین و باسیان و خواکورک عملیات وسیعی را علیه گروه تجزیه طلب پ.ک.ک انجام دهد.
این در حلیست که خبرگزاری السومریه نیوز به نقل از شاهدان عینی در شمال عراق از بمباران مواضع پ ک ک در کوههای متین واقع در شمال دهوک در اقلیم کردستان عراق خبر داد.
بر اساس این گزارش؛ یکی از شاهدان عینی به نام «زنار توفی» به السومریه اعلام کرد: جنگنده های ترکیه ای مواضع پ ک ک را در کوه متین واقع در شمال استان دهوک در نزدیکی مرز عراق با ترکیه بمباران کردند و این بمباران بیش از نیم ساعت طول کشید. ستون دود از مناطقی که مورد حمله قرار گرفته است به هوا برخاست. خسارات ناشی از حمله مشخص نشده است.
شایان ذکر است که گروه تجزیه طلب پ ک ک دو روز قبل از تشکیل “اقلیم قندیل” در کردستان عراق در نزدیکی مرز با ترکیه خبر داده بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی