سایز متن   /

ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرد در عملیات‌ مبارزه با تروریسم از هشتم تا چهاردهم دسامبر، ۳۹ شبه نظامی پ.ک.ک را از پای درآورده است.

 به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی، ستاد کل ارتش ترکیه با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با تروریست‌های پ‌ک‌ک و ک‌ج‌ک، ۳۹ تروریست در استان‌های بتلیس، تونجلی، دیاربکر، ماردین، شرناک، باتمان، سیرت و همچنین در مناطق زاپ و آواشین-باسیان و حاکورک در شمال عراق کشته شده‌اند، از تداوم عملیات مبارزه با تروریست‌ها خبر داد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: «در جریان این عملیات‌‌ها مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله ۴ اسلحه، ۵ سلاح سبک، ۵ مین، ۱ خمپاره، ۵ کیلوگرم مواد انفجاری، ۸ نارنجک، ۶۴ عدد راکت RPG-7، سه بی‌سیم، یک دوربین دید در شب و ۱۲۸ ماده منفجره دست ساز متعلق به تروریست‌ها کشف و ضبط شده است.»

طبق این گزارش، در این عملیات‌ها ۶۳ مواضع سلاح، غار، انبار و پناهگاه‌های گروه تروریستی پ‌ک‌ک نیز منهدم شده و در گشت‌زنی از مناطق مرزی نیز ۸ هزار و ۸۹۲ نفر که قصد عبور و مرور غیر قانونی داشتند، دستگیر شده‌اند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است که نیروهای مسلح ترکیه، در چارچوب توافق آستانه، به عنوان نیروهای ناظر بر کاهش تنش در ادلب، سه نقطه نظارت در ادلب سوریه ایجاد کرده‌اند و برای تاسیس و راه‌اندازی نقاط نظارت دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی