سایز متن   /

گروه پ.ک.ک فرمانده نیروی امنیتی مناطق کردنشین سوریه موسوم به نیروی آسایش را برکنار کرد.
گزارش کورد پاریز به نقل از منابع محلی حاکیست: دلیل برکناری “جوان ابراهیم ” مخالفت با اصول مورد نظر پ ک ک بوده است. وی متولد سال ۱۹۸۳ اهل سرکانیه در شمال سوریه است. افرادی همچون: نوجان، بکتاش و بژار گزینه های اصلی جانشینی جوان ابراهیم هستند .
یکی از فرماندهان عالیرتبه نیروی پیشمرگه اقلیم کردستان عراق مستقر در منطقه شنگال (سنجار) اخیرا اعلام کرد: ۸۰۰ عضو پ ک ک از این گروه فرار کرده اند و بسیاری از افراد جدا شده به نیروهای پیشمرگه پیوسته اند.
به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) قاسم دربو فرمانده عالیرتبه نیروهای پیشمرگه مستقر در شنگال اعلام کرد: جدا شدن این افراد از یگان های مدافع شنگال وابسته به پ ک ک ادامه دارد و تاکنون ۸۰۰ نفر جدا شده اند و ۴۰۰ نفر آنها که به نیروهای پیشمرگه پیوسته اند .
بهمن ماه گذشته منابع خبری در اقلیم کردستان عراق اعلام کردند پ.ک.ک ۵ دختر کُرد ایزدی که قصد فرار از پایگاه های این گروه و بازگشت به خانه را داشتند، تیرباران کرد. پایگاه خبری تحلیلی zhedar نوشت: نوجوانانی که از محلات شنگال توسط نیروهای پ.ک.ک ربوده شده و در قندیل مسلح شده و به مراکز آموزش نظامی و سیاسی منتقل شده بودند، هنگامی که قصد فرار داشتند، از سوی نیروهای این گروه مورد تیرباران شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی