سایز متن   /

عناصر مسلح پژاک و پ ک ک فرزند عصمت پاشایی شهروند کُرد اهل شهرستان ماکو را به دلیل عدم پرداخت مبلغ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد ، به اسارت گرفته و به کوه های قندیل برده اند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از منابع آگاه محلی ، عناصر مسلح پ ک ک و پژاک ،نوجوان ۱۶ سال از اهالی شهرستان ماکور را به اسارت گرفته و به مقرهای گروه در قندیل (منطقه کوهستانی شمال عراق) منتقل کرده اند. .
عیسی پاشایی فرزند عصمت از اهالی روستای قلمه خاچ از عشایر طایفه علم هولی در شهرستان ماکو از توابع استان آذربایجان غربی می باشد.
عناصر مسلح پژاک با توجه به عدم پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد توسط عصمت پاشایی ، فرزند وی را به اسارت گرفته و به مقرهای گروه در قندیل برده اند.
نکته قابل توجه اینکه برادر عصمت پاشایی جهت پیگیری و رهایی عیسی به مقر گروه در قندیل مراجعه کرده است اما بر اساس آخریت اخبار دریافتی، گروه پژاک عموی عیسی را نیز دستگیر و زندانی کرده است.

در همین حال  اهالی روستای قره گل از توابع بخش قطور در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی در تماس تلفنی با انجمن بی تاوان  اعلام کردند: سه نفر از اعضای گروه پژاک ساعت ۲ بامداد روز ۱۶ مرداد با بکارگیری زور یک شهروند کُرد بنام قسیم خالدی را از منزل وی ربوده و به ارتفاعات ییلاقی قره گایا انتقال داده و پس از چهار ساعت شکنجه های شدید جسمی و روحی نامبرده را رها کرده اند.

عوامل گروه تجزیه طلب پژاک عدم همکاری قسیم خالدی با پ ک ک و پژاک در منطقه و همچنین بی تفاوتی نامبرده نسبت به سیاست های اتخاذی گروه را دلیل شکنجه وی عنوان کرده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی