سایز متن   /

رئیس دربند حزب دموکراتیک خلق ها (HDP)  در بیانیه ای ترور یک معلم ترک توسط پ.ک.ک را به شدت محکوم کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری دوغان، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک دربند حزب دموکراتیک خلق ها در نامه ای با محکوم کردن کشته شدن نجم الدین ییلماز، معلم جوان روستای چیتفتچی شانلی اورفای ترکیه به دست شبه نظامیان پ.ک.ک اعلام کرد: کشتن معلم نجم الدین را محکوم می کنم. کشتن این معلم ترکیه را به قاطعانه ترین شکل و بی تردید محکوم می کنم. چنین خشونتی هیچ دلیل مشروع و اخلاقی ندارد. برای وی از خداوند متعال طلب رحمت و برای دوستدارانش صبر آرزو دارم. بدین وسیله می خواهم عنوان کنم به هیچ شکلی در برابر چنین جنایت هایی ساکت نخواهیم ماند.

لازم به ذکر است ماه پیش مرکز رسانه ای HPG با انتشار بیانیه ای ضمن متهم کردن این معلم ترکیه ای به جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی ترکیه عنوان کرده بود: «نیروهای نظامی پ.ک.ک در منطقه درسیم با شناسایی موقعیت شخصی به نام نجم الدین ییلماز، در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ وی را دستگیر کرده و در روستای زاگه استان درسیم وی را مجازات کرده است» خبر کشته شدن وی که توسط مقامات ترکیه تایید نشده بود دیروز با گذشت بیش از ۱ ماه از سوی مقامات ترکیه تایید شده و به صورت رسمی کشته شدن وی توسط پ.ک.ک اعلام شده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه چندی قبل اعلام کرد دهها نفر از منتقدان پ.ک.ک به اتهام خیانت و همکاری با دولت ترکیه از سوی شاخه نظامی پ.ک.ک کشته شده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی