سایز متن   /

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین نشست کالکان ۲۰۱۷، با اشاره به ظهور تروریسیم نوین در دنیا مبارزه با تروریسم را خواسته همه مردم دنیا برشمرد.

به گزارش کورد پاریز عبدالرضا رحمانی فضلی با اعلام افزایش فعالیت‌های تخریبی و همچنین جذب نیرو در باندهای تروریسیتی دردنیا گفت تروریست‌ها علاوه بر ایجاد ناامنی در جامعه در اقتصاد قاجاق اسلحه و نواد مخدر و کشتارهای وسیع فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه مبارزه با ترورسیم، عزمی جهانی را می‌طلبد افزود: عامل انگیزشی برای جذب تروریست‌ها نکته حایز اهمیت برای ادامه فعالیت‌های این باندها در همه کشورهاست.

وزیر کشور به فعالیت تروریست‌ها به ویژه در برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی اشاره کرد و گفت: ترویج افراطی‌گری باعث گرایش افراد به این باندها می‌شود، تروریست‌ها خواهان نابودی تعداد زیادی از مردم هستند. در توریسم نوین تاکتیک مهم عملیات انتحاری است.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها به دنبال کشتار بیشتر هستند و به همین دلیل دنبال سلاح‌هایی هستند که آثار مخرب زیادی را دربرداشته باشد، گفت: آنها به دنبال وسایل کشتار جمعی هستند که در زمان اندک بیشترین آثار تخریبی را داشته باشد، هر چند استفاده از این وسایل تخریبی به معنی استفاده نکردن از وسایل کشتار معمول نیست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی