سایز متن   /

نماینده مردم بیجار درمجلس با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر برنامه های خوبی در جهت مقابله با برهم زنندگان ثبات امنیتی صورت گرفته است، بیان داشت: باید برای کنترل مرزها و جلوگیری از نفوذ گروهک های تروریستی و اشرار اقدامات لازم صورت بگیرد، چرا که در صورت نا امنی و کنترل دقیق مرزها شاهد عدم امنیت در داخل کشور خواهیم بود.

حمدالله کریمی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت پیرامون ” توجه به امنیت مرزها برای جلوگیری از نفوذ اشرار و تروریست ها به داخل کشور”، با بیان اینکه برای برقراری امنیت مرزها در جهت تثبیت و استقرار نظام و جلوگیری از نفوذ دشمنان مولفه های لازم و قدرتمندی در اختیار نیروهای نظامی و انتظامی ایران قرار دارد، اظهار کرد: البته اقدامات ضد امنیتی در برخی از نقاط مرزی طی سالهای گذشته وجود داشته که با اقدامات و تلاش های صورت گرفته بسیاری از مشکلات مسائل مرزی برطرف شده است و مرزهای ایران به صورت دقیق رصد و کنترل می شود.

وی با بیان اینکه البته در گذشته شاهد اقداماتی در جهت بی ثباتی و ایجاد مشکلات در برخی نقاط کردستان بوده ایم، که طرح های خوبی برای برطرف شدن این مسائل صورت گرفته است و این نا امنی ها از بین رفته است، گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و برنامه های صورت گرفته برای برقرار امنیت ،شاهد نتایج و دستاوردهای خوبی در حوزه امنیت در کردستان بوده ایم و مسئولان توانسته اند گام های خوبی در جهت برقراری امنیت در مرزها بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر  برنامه های خوبی در جهت مقابله با برهم زنندگان ثبات امنیتی صورت گرفته است، بیان داشت: باید برای کنترل مرزها و جلوگیری از نفوذ گروهک های تروریستی و اشرار اقدامات لازم صورت بگیرد، چرا که در صورت نا امنی و کنترل دقیق مرزها شاهد عدم امنیت در داخل کشور خواهیم بود.

کریمی با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال و توجه به معیشت مردم و اقتصاد زندگی مرزنشینان از جمله مسائل بسیار مهم در برقراری امنیت مرزها می باشد، گفت: معیشت و اشتغال مردم مرزنشین باعث می شود که از جلوی بسیاری از ناهنجارهای و مشکلات مرزی گرفته شود و دشمنان در تحرکات خود ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه مطمئنا با رونق وضعیت اقتصادی و معیشتی مرزنشینان ، می تواند شاهد  بهبود وضعیت مرزها در کشور ها و جلوگیری از ورود تروریست ها و برهم زنندگان امنیت کشور باشیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب و مناسبی که در حوزه های کشاورزی، صنعت و نیروی انسانی در شهرهای مرزی وجود دارد می تواند با اعتماد به جوانان مرز نشین شاهد بهبود وضع آنها باشیم تا دشمنان از آنها سوء استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه برخی از کشورها که مرز مشترکی هم با ما دارند،  قادر نیستند امنیت مرزی خود را تامین کرده و یا در تامین امنیت مرزها تعلل می کنند، خاطر نشان کرد: اما جمهوری اسلامی ایران موظف است امنیت مرزهای خود را حفظ کند تا از هر گونه بی ثباتی و نا امنی در داخل کشور جلوگیری شود.

نماینده مردم بیجار با اشاره به اینکه ما در تامین امنیت مرزها هزینه های سنگینی را متحمل شده و شهدای بسیاری را تقدیم کردیم، خاطر نشان کرد: توانستیم تا حد ممکن امنیت را حفظ  کنیم و نشان دهیم که عوامل دشمن در مرزهای جمهوری اسلامی نمی توانند ناامنی ایجاد کنند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی