سایز متن   /

امام جمعه پاوه گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر تفکر اسلامی در قرن بیست و یکم است و تا این تفکر هست حضرت امام (ره) زنده بود.

ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج امام خمینی (ره) در پاوه که با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش حکیمانه و پدرانه ای را در زندگی ایفا کرد و حیات خود را فدای ملت و اسلام کرد و همین موجب ماندگاری راه، هدف و آرمان آن امام بزرگوار است.
وی با اشاره به خدامحوری رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام (ره) عقب افتادگی مسلمانان را در اثر بی توجهی به قرآن می دانست و این یک حقیقت انکارناپذیر است.
ماموستا قادری گفت: امام (ره) حرکت و نهضت خود را با ۲ کلمه توحید و وحدت شروع کرد و هر فرد و جامعه ای که شعارش این ۲ واژه باشد هرگز شکست نخواهد خورد و همچون حضرت امام (ره) در تاریخ زنده خواهد ماند.
امام جمعه پاوه به اهمیت مقوله امنیت در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه امنیت در طول تاریخ دغدغه مردم و حکام بوده است، افزود: ایجاد امنیت و تأمین معیشت مردم ۲ موضوع مهم هستند که هر حکومتی به آنها توجه کند قابل تقدیر است.
وی با اشاره به امنیت موجود و پایدار در کشورمان آن را مرهون خون شهیدان، زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، هوشیاری مردم و درایت رهبری دانست و بر لزوم حفظ و پاسداری از این امنیت تأکید کرد.
وی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، ترکیه، اندونزی، فلیپین و… افزود: ما نباید در مرزهای کشورمان غافل باشیم و می طلبد که از گذشته هوشیارتر باشیم.
امام جمعه پاوه به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار که در تهران بسیار مورد توجه قرار گرفت کتابی در ۸۰۰ صفحه را که حاوی تاریخ منطقه بود به معظم له اهدا کردم.
ماموستا قادری گفت: در این کتاب زحماتی که مردم اهل سنت برای انقلاب و نظام کشیده اند به تصویر کشیده شده است.
فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: امروز به برکت هوش و درایت امام خمینی (ره) مردم ایران با مشارکت مستقیم در عرصه های مختلف می توانند ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی، شورای شهر و … را خود انتخاب کنند و با رأی مستقیم سرنوشت کشور را تعیین کنند.
پرویزایده پور افزود: این مشارکت و دموکراسی به برکت جمهوری اسلامی است که حضرت امام (ره) با رأی مردم بنا گذاشت.
وی از حضور و مشارکت مثال زدنی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی قدردانی کرد و آن را مایه مباهات دانست.
شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی