سایز متن   /

ریاست اقلیم کردستان عراق به اظهارات نوری مالکی درباره مسعود بارزانی واکنش نشان داده و تأکید کرد که این اظهارات تنها “تبلیغات انتخاباتی است و ارزش پاسخگویی ندارد.”

به گزارش کورد پاریز ، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، امید صباح، سخنگوی رسمی ریاست اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای گفت: نوری مالکی، (نخست‌وزیر سابق عراق و از رهبران جریان شیعی) با این اظهارات به دنبال تبلیغات برای خودش قبل از برگزاری انتخابات است. این اظهارات چه اظهارات او باشند و چه اظهارات کسانی که از او حمایت می‌کنند برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

در این بیانیه آمده است: نمی‌دانیم چگونه کسی که چنین فجایع و مشکلات و تروریسمی را برای عراق به وجود آورده از خودش خجالت نمی‌کشد و حرف می‌زند. او باید به دلیل مشکلاتی که برای کشور به وجود آورده به زندگی‌اش پایان دهد یا حداقل از جلوی چشم مردم عراق خود را پنهان کند. او کسی است که عراق را به  فاسدترین کشور در جهان و یک کشور طایفه‌ای تبدیل کرد و اوایل حکومتش صدها عراقی‌ها را چه کسانی که روشنفکر بودند و چه از سنی‌ها به قتل رساند. او کسی است که به وعده‌هایش وفا نمی‌کند و انسانیت را نمی‌شناسد.

نوری مالکی در مصاحبه با روزنامه ی الاخبار لبنانی گفت: مسعود بارزانی موضوع استقلال را برای فرار و مخفی کردن مشکلات داخلی اقلیم کوردستان مطرح می کند و به لحاظ قانونی ریاست وی هیچگونه مشروعیتی ندارد و همچون شیوخ عشایر و کدخداهای قدیم خودمحورانه حکم می کند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی