سایز متن   /

مردم شهر ها و روستای کردستان از همان نخستین ساعات اخذ رای با حضور در شعبات اخذ رای آمده‌اند تا بار دیگر تجلی حضور را در تاریخ ایران اسلامی به اثبات برسانند.

زن و مرد، پیر و جوان همه آمدند تا با انتخاب خود آینده خود و مملکت را رقم بزنند چرا که حضور در انتخابات را حق خود می‌دانند.

یکی از بانوان سنندجی که در صف‌ رای شعبه مستقر در مسجد جامع سنندج برای انتخاب فرد مورد نظر حضور پیدا کرده است،  اظهار کرد: شرکت در انتخابات را حق و یک تکلیف می‌دانم.

مریم کرمی یادآور شد: به همراه سه نفر از خانواده‌ام حضور یافته‌ام تا در این عرصه بزرگ شرکت کنیم و وظیفه خود را به انجام برسانیم.

وی استقبال مردم در ساعات نخست را چشمگیر خواند و گفت: مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند و نشان داده‌اند که برای سرنوشت مملکت خود حساس هستند و تعیین سرنوشت کشورشان مهم است.

مردم پشتوانه پیشرفت و تعالی کشور هستند

عبدالله عنبری از دیگر شهروندان سنندجی است که در شعبه اخذ رأی مسجد حضرت فاطمه(س) سنندج در ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوق‌های رای حضور یافته است.

وی بیان کرد: دشمن تصور می‌کند مردم اعتقادی به نظام ندارند در حالیکه سرزمین ما به همت خود این مردم توسعه می‌یابد و کسی نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد.

برای حاکمیت خردورزی و مردم سالاری رای می‌دهیم

شیدا عزیزی دیگر رای دهنده در این شعبه نیز در سخنانی گفت: همه ما معتقدیم که میزان رای ملت است و انتخابات ریاست جمهوری مظهر و تجلیگاه مشارکت مردم و سپردن امور کشور به عالیترین مقام اجرایی است.

وی افزود: شورای شهر و روستا نیز بیانگر سهیم بودن مردم در آینده شهر و روستایشان است.

عزیزی بیان کرد: بنابراین با این احساس مسؤولیت، بر مبنای حقوق شهروندی برای عزت، پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی پای صندوق رای حاضر شدیم و برای حاکمیت خردورزی، قانون و مردم سالاری رای میدهیم.

شرکت بانوان در انتخابات موجب جلوگیری از تفکرات سنتی است

یکی از اساتید دانشگاهی شهرستان سنندج نیز در جمع حضور مردمی در یکی از شعب اخذ رای این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به ویژه بانوان مظهر پویایی جامعه و جلوگیری از تفکرات سنتی است.

فاطمه سهرابی خواستار مشارکت همه اقشار جامعه به‌ویژه بانوان در انتخابات پیش رو شد و گفت: همه ما باید برای تعیین سرنوشت شهر و کشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: مردم شریف ایران به ویژه شهرستان سنندج سعی کنند از همین نخستین ساعات اخذ رای در شعب مختلف حضور یابند و رای خود را به صندوق های رای بیاندازند.

کودکان نیز به همراه پدران و مادران خود در این انتخابات شرکت کرده‌اند تا بیاموزند انتخابات را و در آینده آنها نیز نقش موثری در تعیین سرنوشت مملکت ایفا کنند.

اینجاست که باید گفت، کردستانی‌ها در همه عرصه‌ها پیشتازند و با حضور سبزشان همواره در همه عرصه‌ها تجلی حضور را به اثبات رسانده‌اند و حماسه‌سازان تاریخ این مرز و بوم به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی