سایز متن   /

از ابتدای گشایش مراکز رایگیری مردم آذربایجان غربی از اقوام و مذاهب و ادیان مختلف دوشادوش یکدیگر پای صندوق های رای حاضر شدند.
به گزارش کورد پاریز حضور تمامی اقشار جامعه در این دوره از انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز  است ولی باید توجه داشت که حضور مردم استان آذربایجان غربی به دلیل ویژگی های خاص قومی و مذهبی پیام های دیگری نیز برای جهانیان خواهد داشت و به همین دلیل این حضور اهمیت بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور دارد.
کرد و ترک ،شیعه و سنی، ارمنی و آشوری  این بار در صفوف بهم فشرده و دوشادوش هم آمدند تا در تعیین سرنوشت سیاسی کشور خود ایران سهیم باشند و دمکراسی و مردم سالاری میهن خود را به رخ بکشند.

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه  افزود:در سطح استان آذربایجان غربی، ۲ هزار و ۶۱۶ شعبه ثبت نام و اخذ رأی برای اخذ رأی مربوط به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۷۰۴ شعبه بصورت ثابت و ۸۱۳ شعبه نیز بصورت سیار نسبت به اخذ رأی اقدام خواهند نمود.

علیرضا رادفر گفت: علاوه بر شعب مشترک اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان، ۹۹ صندوق هم صرفا برای اخذ رای در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده که این امر هم به این علت است که در برخی روستا‌ها بعلت به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا‌ها و یا جمعیت، انتخابات شورا در آن روستا برگزار نمی‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی