سایز متن   /

از صبح امروز صف‌های حضور مردم کردستان در پای صندوق‌های اخذ رأی شکل گرفته و انگشت تک تک آنها به رنگ انتخاب مزین می‌شود.

مردم ما بازهم با حضور سبزشان آمده‌اند که بگویند همیشه برای اعتلا و سربلندی کشور و سرزمینمان آماده‌ایم و می‌ایستیم و به صحنه می‌آییم تا استواری‌مان را به رخ آنهایی بکشیم که دست کم گرفته‌اند این وحدت و همدلی را.

در طول ۳۷ سال عمر انقلاب اسلامی تاکنون یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهار دوره انتخابات شورای شهر برگزار شده است و امروز نیز مُهر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر و روستاها بر شناسنامه واجدین شرایط در کشور نقش خواهد بست و انگشتان مردم رنگ انتخاب به خود می‌گیرد.

«اثر انگشت» زیباترین اثر تاریخی کشور، امروز در تاریخ ایران رقم خواهد خورد و شیرزنان و دلاورمردانی این اثر را به ثبت می‌رسانند که همیشه یار و یاور نظام جمهوری اسلامی ایران و خواستار توسعه و پیشرفت کشور بوده‌اند.

انتخاب برای تعیین سرنوشت مملکت پیر و جوان و زن و مرد نمی‌شناسد همه آمده‌اند و حاضرند تا این‌بار صدای استقلال و آزادی را نه با فریاد بلکه با رنگ انتخاب به جهانیان نشان دهند.

اینجا در شهر مناره‌ها، هنوز دقایقی از آغاز انتخابات نگذشته است که صف‌های حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در حال طویل شدن است، مردمی که آمده‌اند تا ضمن خلق حماسه حضور، انتخابی آگاهانه داشته باشند و به خارج‌نشینان بگویند، ما همچنان پای انقلاب هستیم و می‌مانیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی