سایز متن   /

رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر مسئول اجرایی و بازرس بر روند انتخابات در ۲۹ اردیبهشت در استان نظارت می کنند.

علیرضا آشناگر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج گفت: با هماهنگی تمامی فرمانداران و بخشداران در ۴۱ هیئت اجرایی سطح استان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دراین استان مهیا است، عنوان کرد: تعرفه های رای متناسب با جمعیت رای دهندگان استان و صندوق های اخذ رای الکترونیکی ویژه شهرهای سقز و سنندج در اختیار حوزه های انتخاباتی سطح استان قرار می گیرد.

رییس ستاد انتخابات کردستان بیان کرد: ۸ هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای انتظامی کار تامین امنیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را برعهده دارند.

آشناگر با اشاره به استقرار هزار و ۳۸۲ شعبه اخذ رای در سطح استان، گفت: ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر مسئول اجرایی و بازرس انتخابات در استان هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است، بیان کرد: از کل جمعیت استان یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی