سایز متن   /

وزیر دفاع ترکیه طی سخنانی در خصوص ارسال سلاح سنگین توسط آمریکا برای شاخه نظامی پ.ک.ک در سوریه موسوم به ی.پ.گ گفت: این کار به خودی خود یک بحران می آفریند.

به گزارش روزنامه ینی آسیا ترکیه، فکری ایشیک، وزیر دفاع ترکیه در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ارسال سلاح های سنگین برای نیروهای شاخه نظامی پ.ک.ک در سوریه گفت: ارسال سلاح های سنگین برای پ.ی.د و ی.پ.گ به معنی دادن سلاح به گروه های تروریستی بوده و به خودی خود یک بحران است. این اقدامات نه برای منطقه و نه برای ایالات متحده آمریکا فایده ای ندارد. نتایج این اقدامات، نه تنها برای ترکیه و منطقه نتایج منفی خواهد داشت بلکه بر آمریکا و تمام جهان نیز تاثیری منفی خواهد گذاشت.

وی افزود: در مبارزه با ترور نمی شود افرادی را که امروز منفعتی دارند استفاده کرد و فردا آنان را دور انداخته و از افراد دیگری استفاده کرد. اگر آن گروه تروریستی که امروز از آنان استفاده می کنید فردا به شما حمله کنند چه خواهید کرد؟ ترکیه به تنهایی قدرت عوض کردن بازی هایی که در جریان است را ندارد، ولی به طور قطع قدرت حفاظت از منافع ملی خود را دارد و در هر شرایطی به حفاظت از این منافع ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی