سایز متن   /

یکی از فرماندهان عالیرتبه نیروی پیشمرگه اقلیم کردستان عراق مستقر در منطقه شنگال (سنجار) می گوید:  ۸۰۰ عضو پ ک ک از این گروه فرار کرده اند و بسیاری از افراد جدا شده به نیروهای پیشمرگه پیوسته اند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) قاسم دربو فرمانده عالیرتبه نیروهای پیشمرگه مستقر در شنگال اعلام کرد: جدا شدن این افراد از یگان های مدافع شنگال وابسته به پ ک ک ادامه دارد و تاکنون ۸۰۰ نفر جدا شده اند و ۴۰۰ نفر آنها که به نیروهای پیشمرگه پیوسته اند در حال سپری کردن دوره های آموزشی هستند و ۲۰۰ نفر نیز به منازل خود مراجعه کرده اند ۲۰۰ نفر دیگر نیز به زودی آموزش خواهند دید و انتظار می رود افراد دیگری نیز از پ ک ک جدا شده و به نیروهای پیشمرگه ملحق شوند.

به گفته قاسم دربو پس از حمله اخیر جنگنده های ترکیه به شنگال شش مقر اصلی پ ک ک نابود شد و اعضای این گروه روحیه خود را از دست دادند. آنها می ترسند آزادانه تحرک داشته باشند و باید گفت: دیگر دوران پ ک ک در شنگال به پایان رسیده است.

بامداد روز سه شنبه در اثر حمله ی جنگند ه های ترکیه به مواضع پ.ک.ک در منطقه شنگال در شمال عراق و نیز برخی پایگاه های پ.ک.ک در شمال سوریه بیش از ۲۰ پیکارجوی پ.ک.ک کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند همچنین در اثر این حملات ۵ نیروی پیشمرگه اقلیم کردستان عراق نیز کشته شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی