سایز متن   /

 اعضای مسلح پ.ک.ک در مسیر دیرلوک و آمیدی در اقلیم کردستان عراق تونلی حفر کرده بودند و قصد بمب گذاری و جاسازی تی ان تی و مواد منفجره را داشتند  اما توسط مردم و نیروهای امنیتی اقلیم کردستان این اقدام پ.ک.ک خنثی شد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از سایت خبری تحلیلی وشه افراد حاضر در صحنه و مسئولان می گویند این تونل سوالات زیادی را در اذهان عمومی ایجاد می کند و احتمال دارد که سبب مسدود شدن مسیر رفت و آمد مردم شود و آشوب و اختلال در منطقه ایجاد کند.

سایت وشه نوشت: این جاده اصلی توسط حکومت اقلیم با بودجه یی هنگفت زیرسازی و آماده شده اما پ.ک.ک قصد انفجار و تخریب آنرا داشته است.

قبلا پ.ک.ک نمونه ی این اقدامات را انجام داده است. برای نمونه مدتی قبل در مسیر عمومی دهستان بیکووا تی ان تی منفجر کرده و مسیر رفت و آمد را کاملا تخریب کرده و این خسارات زیادی برای رانندگان منطقه داشته و اکنون آنها و اهالی منطقه به سادگی قادر به رفت و آمد نیستند.

گفته می شود این تونل که در مسیر دیرلوک – آمیدی حفر شده حدود چند صد متر دورتر از روستای گوهرز ایجاد شده و پ.ک.ک قصد داشته که در این تونل مواد مننفجره کار بگذارد و منفجر کند.

در همین حال اسلام یوسف خبرنگار شبکه کردستان ۲۴ در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: بین استان های اربیل و دهوک چندین تونل مخفی از سوی پ.ک.ک فر شده است و کشف این تونل ها نگرانی مردم و مسئولان امنیتی اقلیم را در پی داشته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی