سایز متن   /

سخنگوی شورای رهبری حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) در سلیمانیه و حلبچه گفت: پ.ک.ک در مناطق مرزی نقطه ایست و بازرسی ایجاد کرده و باج و سرانه از مردم می گیرد و به اعمال غیرقانونی خود ادامه می دهد. پ.ک.ک نیروعی قانونی و مشروع نیست و خارج از شرعیت مردم و حکومت اقلیم کردستان عراق است.

به گزارش کورد پاریز به نقل از نشریه اینترنتی خور، “عطا شیخ حسن”  پ..ک.ک را تهدیدی علیه دستاوردهای اقلیم کردستان عراق خواند و گفت: حضور پ.ک.ک در اقلیم کردستان خارج از قانون و مقررات حکومت اقلیم کردستان و خلاف خواست و مطالبات مردم کردستان و حکومت اقلیم است.

سخنگوی شورای رهبری پارتی افزود:  نقطه خطرناک این است که مسئولان پ.ک.ک به حرف مردم و حکومت اقلیم کردستان عراق گوش نمی دهند. به تصمیمات حکومت اقلیم هم توجهی ندارد این در حالیست که حکومت حق هرگونه تصمیم گیری در داخل خاک اقلیم کردستان را دارد.

شیخ حس تصریح کرد: پ.ک.ک در مناطق مرزی حضور دارد و از مردم گمرک و باج و سرانه دریافت می کند که این خود خلاف قوانین و مقررات حکومت اقلیم است. موضوع دیگر اینکه درباره پ.ک.ک نکات مبهم و سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد. منبع درآمدی پ.ک.ک از کجاست؟ چه کسی پشت پرده این درآمد و لشکرکشی هاست؟

وی تاکید کرد: جغرافیای فعالیت پ.ک.ک باید کردستان ترکیه باشد نه اقلیم کردستان.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی