سایز متن   /

سرویس ترکیه- نامزد ریاست حزب حرکت ملی با تاکید بر احتمال شکست رفراندوم اظهار کرد: باغچلی برای حفظ ریاستش برحزب حرکت ملی از اردوغان حمایت می کند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، مرال آکشنر، از سیاستمداران معروف حزب حرکت ملی ترکیه و نامزد ریاست این حزب در اظهاراتی با اشاره به رفراندوم قانون اساسی جمهوری ترکیه عنوان کرد: بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی های مختلفی که در ترکیه صورت گرفته است، تا این لحظه ۳۷ درصد به صورت قاطع به رفراندوم «آری» می گویند. این درحالیست که بر اساس تحقیقاتی که صورت داده ایم ۸۰ الی ۹۰ درصد کسانی که تا این لحظه هنوز تصمیمی مبنی بر آری یا نه به رفراندوم نگرفته اند به احتمال بسیار بالا نه خواهند گفت. از جولای سال گذشته تا کنون در نظرسنجی هایی که صورت گرفته است حزب عدالت و توسعه ۸ درصد از آرای خود را از دست داده است. بخش بسیار بالایی از این افراد کسانی هستند که در مرکز جناح راستگراها از حزب عدالت و توسعه طرفداری می کردند.

وی با اشاره به دلیل نزدیکی دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی به اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز گفت: بنده به این مسئله اعتقاد دارم که پشت پرده  حمایت های جناب باغچلی از اردوغان و سیستم ریاست جمهوری در ترکیه مفهومی به نام بقای ملت ترک و وطن ترک وجود ندارد. مهمترین مسئله برای باغچلی در این حمایت حفاظت از سمت ریاست حزب حرکت ملی است. باغچلی در قبال ریاست جمهوری برای اردوغان خواستار تداوم ریاست خود بر حزب حرکت ملی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی